Adrian Domarecki studiował w Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w klasie prof. Katarzyny Oleś-Blachy. Swoje umiejętności kształcił także u takich mistrzów jak m. in. Ryszard Karczykowski, Zdzisław Madej, Mariusz Kwiecień, Urszula Kryger, Izabela Kłosińska, Olga Pasiecznik, Topi Lehtipuu, Marcel Boone i Ewa Podleś.
Zadebiutował partią Cassia w „Otellu” Giuseppe Verdiego w Operze Krakowskiej. Na tej scenie śpiewał też m. in. Ferranda w „Così fan tutte” Wolfganga Amadeusza Mozarta, Merkurego w „Orfeuszu w piekle” Jacquesa Offenbacha; Mozarta w „Mozarcie i Salierim” Mikołaja Rimskiego-Korsakowa i Panga w „Turandot” Giacomo Pucciniego. Jako Ferrando w „Così fan tutte” w inscenizacji André Hellera-Lopesa wystąpił po raz pierwszy w 2021 roku Operze Wrocławskiej. To ten spektakl, w którym losowanie w trakcie uwertury decyduje o wyborze wersji: klasycznej czy współczesnej.
W tym sezonie w Magdeburgu artysta bierze udział w kilku produkcjach, wystąpił jako Pluton w „Orfeuszu w piekle” oraz Pang w „Turandot”. Premiera „Napoju miłosnego” Gaeatano Donizettiego odbyła się 15 kwietnia 2023 roku. Krytyka niemiecka przyjęła występ Adriana Domareckiego w partii Nemorina bardzo pozytywnie, napisano:
- Adrian Domarecki jako Nemorino śmigał po scenie niemal akrobatycznie […] Jego mocny głos ma w sobie dużo tenorowej dźwięczności, co szczególnie imponowało we wspaniale zaśpiewanej arii „Una furtiva lagrima”, którą słusznie nagrodzono burzliwym aplauzem (Gerhard Eckels, „Der Opernfreund”, 17.04.23);
- Adrian Domarecki to wspaniały Nemorino, szczupły, zwinny, zabawny i wokalnie cały czas w szczytowej formie. Słynne „łzy” Nemorina, niegdyś główny popis młodego Pavarottiego, był również jedną z atrakcji wieczoru z Adrianem Domareckim (Irene Constantin, „Volksstimme”, 17.04.23);
- Szczególnie Adrian Domarecki jako Nemorino śpiewa znakomicie, jego tenor doskonale oddaje melancholię i tęsknotę. Żadna z jego solówek nie przechodzi bez okrzyków braw i zasłużonych braw (Lena Schubert, „Tag24”, 16.04.23).
Zaplanowano jeszcze 5 przedstawień: 29 kwietnia, 7, 13 i 18 maja oraz 6 czerwca. Młodemu artyście towarzyszą Rosha Fitzhowle i Na’ama Shulman (Adina), Marko Pantelić (Belcore), Tiziano Bracci (Dulcamara),Jeanett Neumeister (Gianetta). Za reżyserię i scenografię odpowiedzialna jest Mirella Weingarten, a kostiumy Julia Müer. Spektakle prowadzi Sebastiano Rolli.
Od tego sezonu wśród solistów w operze w Magdeburgu śpiewa trzech arystow z Polski: oprócz Adriana Domareckiego jest także Anna Malesza-Kutny (sopran) i Weronika Rabek (mezzosopran). Gościnnie, w kilku produkcjach wystepuje tez Jadwiga Postrożna.