Reżyserem tego spektaklu jest Jean-Michel Criqui. Autorem scenografii jest Yan-Ren Chen, kostiumów – Yu-Po Kao, a reżyserii świateł – Chien-Hao Kuo. Wystąpią połączone zespoły chórów: Taipei Male Choir, Taipei Youth Choir, Taipei Arts Female Choir i Soochow University Alumni Chorus. Taipei National Symphony Orchestra poprowadzi Jun Märkl. Spektakle zaplanowano na 11 i 13 lipca 2025 roku. W obsadzie, obok Iwony Sobotki w roli Senty, znaleźli się także: Simon Bailey jako tytułowy Holender, Richard Wiegold jako Daland, Fernando Wang jako Eryk, Han Wu jako Sternik i Mika Kaneko jako Mary.

Iwona Sobotka w sezonie 2024/25 włączyła do swojego repertuaru rolę Aidy w operze Giuseppe Verdiego i Turandot w dziele Giacoma Pucciniego, a ostatnie lata w jej karierze obfitowały w debiuty w jeszcze takich partiach, jak Leonora w „Trubadurze”, Desdemona w „Otellu”, Elżbieta w „Don Carlosie” i Amelia w „Simonie Boccanegrze” Verdiego, Tosca, Cio-Cio-San i Manon Lescaut w dziełach Pucciniego oraz tytułowa Rusałka w operze Antonína Dvořáka.

25 lipca 2025 roku artystka wykona partię sopranową w Missa Solemnis Ludwiga van Beethovena na Schleswig-Holstein Musik Festival, z Sønderjyllands Symfoniorkester pod batutą Matthiasa Janza. We wrześniu 2025 roku zainauruguje nowy sezon 2025/26 w Filharmonii Łódzkiej, gdzie wykona partię solową w Stabat Mater Francisa Poulenca. W październiku wcieli się w tytułową Aidę w dziele Giuseppe Verdiego w Opera Hong Kong, a w grudniu wykona partię sopranową w „Dzwonach” Siergieja Rachmaninowa w Göteborgs Konserthus w Szwecji. W styczniu 2026 roku powróci do roli Leonory w „Trubadurze” Verdiego w Teatro Carlo Felice w Genui, a w marcu – do roli tytułowej Turandot w dziele Giacoma Pucciniego w Teatrze Wielkim im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.
