Autorką inscenizacji jest Silvia Paoli, scenografię przygotował Andrea Belli, kostiumy Valeria Donata Bettella i światła Fiammetta Baldiserri. Dyrekcję muzyczną sprawuje Clelia Cafiero. W produkcji występują także Myrtò Papatanasiu (Tosca), Andeka Gorrotxategi i Samuele Simoncini (Cavaradossi), Stefano Meo (Scarpia), Marc Scoffoni (Zakrystianin), Jean-Vincent Blot (Angelotti) i Marc Larcher (Spoletta). Spektakl miał miejsce 5 maja w Angers oraz 23, 25, 26, 28 maja 2024 roku w Nantes.
Światowa krytyka donosi: Izabela Matula błyszczy w roli tytułowej. Na początku w spektaklu ujawniają się emocje jej ognistej miłości, paląca zazdrość, niezgłębiona rozpacz, a potem strach w obliczu popełnionego przez nią morderstwa. W tym wszystkim jest bardzo subtelna. Jej głos o miękkiej i mięsistej barwie pokrywa cały zakres, od kamiennego basu po bogate wysokie tony – pisze Damien Dutilleul na Olyrix w recenzji „Tosca à Angers, l’épure vice” (Tosca, czysty występek).
Tytułową rolę gra wzruszająca Izabela Matula, która w pierwszym akcie potrafi wyrazić zazdrość, nie zachowując się głupio, a w chwili morderstwa Scarpii wpada w bardziej niż wiarygodny stan szoku. Głos sopranistki odzwierciedla ten obraz, ton bogaty w niuanse, wysokie promienne tony i wrażliwe frazowanie – donosi z kolei pisze Tristan Labouret na portalu Batchtrack w „La Tosca en noir et blanc de Silvia Paoli à Angers Nantes Opéra” (Czarno-biała Tosca Silvii Paoli w Angers Nantes Opéra).
W najbliższym czasie Izabela Matuła zadebiutuje w Polsce jako Tosca w kolejnych dwóch teatrach: w Operze Śląskiej 22 czerwca 2024 roku i na Letnim Festiwalu Operowym na Wawelu 5 lipca 2024 roku (Open Air z Operą Krakowską w towarzystwie Andrzeja Dobbera). Artystka wystąpi też w II edycji Baltic Opera Festival: jako Liu w „Turandot” Giacomo Pucciniego oraz w „IX Symfonii” Ludwiga van Beethovena.