Polski bas Adam Palka pojawia się regularnie na wielu międzynarodowych scenach. W sezonie 2020/2021 zadebiutował na Royal Opera House Covent Garden w Londynie. W grudniu 2022 roku wystąpił jako tytułowy Borys Godunow w mediolańskiej La Scali, zastępując Ildara Abdrazakova.
W Operze Wiedeńskiej zadebiutował w premierze wznawianego właśnie „Fausta” w 2021 roku, na tej scenie występował także w „Cyruliku sewilskim” i „Rusałce”. W nadchodzących sezonach artysta zaśpiewa m. in. Filipa w „Don Carlosie”, Orowesa w „Normie”, Mefistofelesa w dziele Arrigo Boita w Stuttgarcie,Timura w „Turandot” w Gran Teatre del Liceu w Barcelonie oraz w Royal Opera House w Londynie, a także Waltera w „Luzie Miller” w Hamburgu. Artysta jest od 2013 roku solistą Staatsoper Stuttgart, i otrzymał tam w 2021 roku otrzymał prestiżowy honorowy tytuł Kammersänger, przyznawany w Niemczech najwybitniejszym śpiewakom operowym. Wyróżnienie jest wyrazem wdzięczności i uznania dla pracy artysty.
Piotr Beczała w tym sezonie występował m. in. w Nowym Jorku, przedstawienie „Carmen” z jego udziałem w partii Don Joségo było transmitowane na cały świat w cyklu „The Met” Live in HD”. W najbliższych ,miesiącach artysta wystąpi m. in. jako Książę Su Czong w „Krainie uśmiechu” w Zurychu. Partią Radamesa powróci także w grudniu 2024 roku do Metropolitan Opera w Nowym Jorku.
Autorem inscenizacji wiedeńskiego „Fausta” jest słynny niemiecki reżyser Franz Castorf. Piotrowi Beczale i Adamowi Place partnerują: Nicole Car (Małgorzata), Stefan Astakhov (Walenty), Jusung Gabriel Park (Wagner), Patricia Nolz (Siebel) oraz Monika Bohinec (Marta). Wszystkie spektakle prowadzi szwajcarsko-francuski dyrygent Bertrand de Billy.